Reklamace vstupenek + odpověd° na reklamaci
XXXXXXXX Xxxxxxxx
ul. Pohřební 9
tel: +420 000 000 000 nebo +420 000 000 000
715 00 Ostrava
Lenka Škařupová
Obchodní oddělení NDM
ul. Čs. legií 148/14
tel: +420 702 197 654
701 04 Ostrava – Moravská Ostrava
2019-03-16
Reklamace vstupenek
Vážení dodavatelé,
ke dni učitelů jsme objednávali 20 ks vstupenek pro členy našeho pedagogického sboru
na 28. března 2019 na představení Habaďúra. Vstupenky jsme obdrželi dne 3. března 2019,
ale po převzetí objednávky jsme zjistili, že bylo pouze 18 ks vstupenek.
Žádáme o zaslání chybějících 2 ks vstupenek do 20. března 2019. V případě nutnosti si můžeme vstupenky vyzvednout na pokladně divadla do 23. března 2019.
Doufáme, že další spolupráce bude v pořádku.
S pozdravem
…………………………
Helena Horáková
sekretářka
Lenka Škařupová
Obchodní oddělení NDM
ul. Čs. legií 148/14
tel: +420 702 197 654
lenka.skarupova@ndm.cz
701 04 Ostrava – Moravská Ostrava
XXXXXXXXX Xxxxxxx
ul. Pohřební 9
tel: +420 000 000 000 nebo +420 000 000 000
715 00 Ostrava
2019-03-19
Odpověď na reklamaci
Vážení obchodní přátelé,
sdělujeme Vám, že reklamaci uznáváme a omlouváme se za omyl a případně vzniklé potíže.
Chybějící vstupenky zasíláme obratem v tomto dopise.
Jako kompenzaci Vám nabízíme celoroční předplatné pro divadelní sezonu 2019/2020 za zvýhodněnou cenu pro zaměstnance a zároveň upozorňujeme na další možností výhodných nabídek ze kterými se můžete seznámit na internetových stránkách divadla.
Těšíme se na další spoluprací a doufáme, že zaměstnanci Vaši …….. stanou našimi věrnými diváky.
S pozdravem
…………………………
Lenka Škařupová
vedoucí obchodního oddělení
Příloha
chybějící vstupenky